مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 13:502023-02-15اقتصادي

گوشت قرمز در بازار همدان به صورت گسترده تزریق شود


استاندار همدان با تأکید بر اینکه ذخایر استراتژیک خوبی در استان وجود دارد، گفت: گوشت قرمز در بازار همدان به صورت گسترده تزریق شود.

- ایسنا/همدان استاندار همدان با تأکید بر اینکه ذخایر استراتژیک خوبی در استان وجود دارد، گفت: گوشت قرمز در بازار همدان به صورت گسترده تزریق شود.

علیرضا قاسمی فرزاد چهارشنبه 26 بهمن ماه در کمیسیون تنظیم بازار استان همدان، با بیان اینکه توزیع گوشت منجمد باید به روزانه 20 تن برسد، اظهار کرد: قیمت گوشت قرمز بالاست و باید گوشت قرمز منجمد در بازار تزریق شود تا قیمت ها را تعدیل کند.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر بازار باید از 20 بهمن تا 15 فروردین تشدید شود، تصریح کرد: ذخایر کالاهای اساسی به ویژه گوشت قرمز و مرغ در استان صورت بگیرد و برنامه تولید به گونه ای باشد که در روزهای پایانی مشکلی نداشته باشیم.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه میزان ذخایر مرغ منجمد استان 2088 تن بوده که ذخایر خوبی است، یادآور شد: در حال حاضر تقاضای مرغ در کشور متعادل شده است و اگر گپی هم ایجاد شود از طریق مرغ منجمد جبران خواهد شد بنابراین نباید کمبودی در عرضه مرغ داشته باشیم.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه باید مقادیر قابل توجهی برنج خارجی وارد بازار شود، اظهار کرد: در تأمین و عرضه روغن مشکلی نداریم اما باید مقادیر قابل توجهی برنج خارجی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشت قرمز در بازار همدان به صورت گسترده تزریق شود

گوشت قرمز در بازار همدان به صورت گسترده تزریق شود