مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 13:452023-02-15سياسي

محمدی گپایگانی: آنچه که امروز ما را تهدید می کند، فضای مجازی است


رییس دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد که اگر می خواهید نوجوانانتان در مقابل خطرات بیمه شوند باید پای این عزیزان و نوگلان به مسجد و هیئت باز شود.

- رییس دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد که اگر می خواهید نوجوانانتان در مقابل خطرات بیمه شوند باید پای این عزیزان و نوگلان به مسجد و هیئت باز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی در حاشیه مراسم بهره برداری از 7500 طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش بیش از 7000 میلیارد تومان در پاسخ به سوالی درخصوص محرومیت زدایی و توانمندسازی افراد در مناطق کم برخوردار اظهار کرد: فلسفه وجودی این بنیاد محرومیت زدایی است و اصل این است؛ کمک به محرومان.

وی با بیان اینکه کارهای بزرگی انجام شده است، در ادامه ابراز امیدواری کرد که بنیاد مستضعفان در دوران فعلی یک کارنامه درخشانی به جای بماند .

محمدی گلپایگانی همچنین در مراسم بهره برداری از 7500 طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در بخشی از سخنان خود، با بیان اینکه این بنیاد مسوول اموال متروکه شاه خائن و خانواده اش بود که به جا گذاشتند و در رفتند، گفت: این روزها تلویزیون هم به مناسبتهایی چیزهایی میگوید که چمدان پر از جواهرات و طلا برداشتند و غارت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدی گپایگانی: آنچه که امروز ما را تهدید می کند، فضای مجازی است

محمدی گپایگانی: آنچه که امروز ما را تهدید می کند، فضای مجازی است