مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 13:252023-02-15اقتصادي

تشکیل پرونده قضایی برای 2 شرکت اخلالگر اقتصادی در سمنان


رییس کل دادگستری استان سمنان از تشکیل پرونده برای مسئولان دو شرکت تولید قطعات خودرو به اتهام اخلال در نظام تولیدی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری سمنان، محمد جعفر عبدالهی از تشکیل پرونده برای مسئولان دو شرکت تولید قطعات خودرو به اتهام اخلال در نظام تولیدی خبر داد و بیان داشت: فروش ورق های تولیدی در بازار آزاد، مشارکت در قاچاق سازمان یافته قطعات خودرو از اتهامات متهمان است.

وی افزود: در پی ارائه گزارشی از سوی ضابطان خاص قوه قضاییه مبنی بر وجود اسناد و مدارک مستدل قانونی در رابطه با کسب منافع نامشروع توسط گروهی از افراد با هدف ایجاد اخلال در روند تولید قطعات خودرو، دستورات قانونی لازم صادر شد و متهمان دستگیر شدند.

رییس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه در همین راستا، هفت نفر نیمه اول سالجاری دستگیر و بعد از تفهیم اتهام به دلیل عجز از تودیع تأمین مناسب کیفری صادره روانه بازداشتگاه شدند بیان داشت: مشارکت در اخلال در نظام تولیدی کشور از طریق فروش ورق های تولیدی در بازار آزاد، مشارکت در قاچاق سازمان یافته قطعات خودرو و معاونت در اخلال در نظام تولیدی اتهامات متهمان است.

عبدالهی با بیان اینکه افراد بازداشتی از مسئولان دو شرکت طرف قرارداد در عرصه تولید قطعات خودروسازی هستند که در ادامه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده قضایی برای 2 شرکت اخلالگر اقتصادی در سمنان

تشکیل پرونده قضایی برای 2 شرکت اخلالگر اقتصادی در سمنان