مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 13:202023-02-15سياسي

روند اجرای پروژه های عمرانی در شادگان تسریع یابد


فرماندار شادگان به مشکلات پروژه های عمرانی این شهرستان اشاره کرد و گفت: باید روند اجرای پروژه های عمرانی در شهرستان برای خدمت رسانی به شهروندان تسریع یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمال صالح زاده ظهر امروز چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی و عمرانی شادگان به مشکلات پروژه های عمرانی این شهرستان اشاره کرد و افزود: مجموعه اداری این شهرستان با هماهنگی و تعامل در راستای تکمیل پروژه های عمرانی شهرستان حرکت می کنند به گونه ای که در چند ماه گذشته پروژه های متعدد عمرانی در حوزه آبرسانی در سطح شهرستان شادگان به سرانجام رسیده است.

وی به مشکل مخزن تأسیسات آبرسانی در دهستان بوزی اشاره کرد و گفت: این مخزن نیاز به اصلاح دارد و با توجه به تعهد سازمان آب و برق خوزستان انتظار می رود که این پروژه در اسرع وقت تکمیل شود.

فرماندار شادگان با تاکید بر اجرای پروژه های عمرانی در سطح شهرستان عنوان کرد: باید روند اجرای پروژه های عمرانی برای خدمت رسانی به شهروندان تسریع یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، تأمین زمین برای توسعه مخزن تأسیسات آبرسانی بوزی، پیگیری مشکل الحاق منطقه موسوم به صوفی آباد به شهر شادگان، پیگیری تکمیل طرح تفصیلی و جامع شهرهای شادگان و خنافره، حل مشکل مالکیت منازل مسکونی شرکت نفت دارخوین، تکمیل و بهره برداری از تصفیه خانه دارخوین تا پایان شهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند اجرای پروژه های عمرانی در شادگان تسریع یابد

روند اجرای پروژه های عمرانی در شادگان تسریع یابد