مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 13:152023-02-15سياسي

مرحوم آیت الله «حیدری ایلامی» اسوه ای برای آحاد جامعه امروز است


مرحوم آیت الله حیدری ایلام اسوه ای برای آحاد جامعه امروز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر چهارشنبه در یادواره شهدا روحانی و بزرگداشت آیت الله حیدری ایلامی اظهار کرد: مرحوم آیت الله حیدری ایلام الگو و اسوه جهاد و ولایتمداری برای روحانیت و برای آحاد جامعه امروز است.

وی تصریح کرد: مرحوم آیت الله حیدری آنچنان زاهد و وارسته بود که با زندگی زاهدانه و توکل به خدا و اولین مجتهدی بود که با شرایط سخت زمان شاه توانست حوزه علمیه را تأسیس کند.

امام جمعه ایلام افزود: استان ایلام در دوران دفاع مقدس 103 روحانی داشت که از این تعداد 13 نفر شهید سه نفر آزاده و 24 نفر جانباز است که بر این اساس باید گفت بر اساس جمعیت، درصد تعداد شهدای روحانیون بیشترین درصد را تشکیل می دهد.

وی گفت: دشمن می داند اگر بخواهد به اسلام و تشیع ضربه بزند باید روحانیت را از میدان خارج کند و بر این اساس هجمه سنگینی بر علیه روحانیت در فضای مجازی و حقیقی برنامه ریزی کرده است.

کریمی تبار اضافه کرد: آیت الله حیدری ایلامی مدیریت هدایت مجاهدان استان را بر عهده گرفت و در برابر رژیم بعثی ایستادند و با حضور میدانی اولین ضربه را با انسجام عشایر را به دشمن بعثی با تشکیل خط پدافندی وارد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحوم آیت الله «حیدری ایلامی» اسوه ای برای آحاد جامعه امروز است

مرحوم آیت الله «حیدری ایلامی» اسوه ای برای آحاد جامعه امروز است