مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 13:062023-02-15سياسي

سه هزار 246 مددجوی کمیته امداد در خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه قرار گرفتند


معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت : اکنون 3 هزار و 246 نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در قالب طرح بیمه اجتماعی و روستاییان و عشایر قرار دارند که از این تعداد یک هزار و 128 زن سرپرست خانوار بیمه تامین اجتماعی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید رضا حسینی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اکنون 3 هزار و 246 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در قالب طرح بیمه اجتماعی و روستاییان و عشایر قرار دارند که از این تعداد یک هزار و 128 زن سرپرست خانوار بیمه تامین اجتماعی هستند و با رسیدن به سن بازنشستگی مستمری بگیر تامین اجتماعی خواهند شد.

وی افزود: زنان زیر پوشش کمیته امداد با رسیدن به 55 سالگی و پرداخت 10 سال بیمه و همچنین مردان زیر پوشش با رسیدن به 60 سالگی و پرداخت 10 سال بیمه بازنشسته می شوند.

 وی با اشاره به اینکه  امسال به ازای هر نفر از مجریان طرح بیمه پردازی ماهانه مبلغ 561 هزار تومان و به ازای زنان سرپرست خانوار 673 هزار تومان پرداخت شده است، گفت: در 9 ماه گذشته 5 میلیارد و 200 میلیون تومان بابت حق بیمه مددجویان استان پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه هزار 246 مددجوی کمیته امداد در خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه قرار گرفتند

سه هزار 246 مددجوی کمیته امداد در خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه قرار گرفتند