مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 13:052023-02-15سياسي

تامین سرانه های خدماتی غرب پایتخت با آزادسازی اراضی پادگان جی


شهردار منطقه9 تامین سرانه های خدماتی با آزاد سازی اراضی پادگان جی و ایجاد شبکه بزرگراهی با اجرای ادامه شاخه غربی یادگار امام(ره) را در صدر اموری دانست که در آینده ای نزدیک در غرب پایتخت محقق می شود.

- شهردار منطقه9 تامین سرانه های خدماتی با آزاد سازی اراضی پادگان جی و ایجاد شبکه بزرگراهی با اجرای ادامه شاخه غربی یادگار امام(ره) را در صدر اموری دانست که در آینده ای نزدیک در غرب پایتخت محقق می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد رحیم مرتضوی در دیدار با نمازگزاران مسجد ولی امر(عج) با اشاره به اینکه یکی از آرمان های انقلاب اسلامی نزدیک شدن مسئولین به مردم است، گفت: حضور در بین مردم و دیدار چهره به چهره با آنها برای رفع کم و کاستی ها افتخاری است که با برکت برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شده است.

وی افزود: ما امروز امنیت خود را مدیون خون بزرگ مردانی هستیم که از جان خود گذشتند تا ارزش های اسلامی پا بر جا بماند؛ لذا بر خود می دانیم تا ادامه دهنده راه شهدا که همان خدمت بی منت به مردم است باشیم.

مرتضوی که در بین نمازگزاران مسجد ولی امر(عج) محله دستغیب حضور پیدا کرده بود، عنوان کرد: در صدد هستیم تا پیرو توافقی که مجموعه شهری با وزارت دفاع داشته است، با آزاد سازی اراضی پادگان جی سرانه های خدماتی منطقه9 را تامین کنیم که ان شاءالله در سال آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین سرانه های خدماتی غرب پایتخت با آزادسازی اراضی پادگان جی

تامین سرانه های خدماتی غرب پایتخت با آزادسازی اراضی پادگان جی