مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 13:052023-02-15حوادث

کلاهبردار اینترنتی با 103 شاکی در بوشهر دستگیر شد


رییس پلیس فتای استان بوشهر از دستگیری کلاهبردار اینترنتی با بیش از 103 شاکی و میلیاردها ریال کلاهبرداری در بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ مهدی قاسمی بیان داشت: که در راستای تشدید اقدامات مقابله ای با مجرمین سایبری و اهتمام ویژه و شبانه روزی تخصصی کارشناسان پلیس فتا، کلاهبردار حرفه ای که به بهانه دریافت بیعانه در قالب درج آگهی دروغین کاریابی، فروش تجهیزات الکترونیک و دیجیتال، حیوانات خانگی و پرندگان در بستر سایت های دیوار و شیپور و همچنین شبکه های اجتماعی از مردم کلاهبرداری می نمود، در شهرستان بوشهر شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: از کلاهبردار دستگیر شده که اهل یکی از استان های همجوار و دارای سوابق متعدد کیفری بویژه کلاهبرداری اینترنتی بوده، چندین دستگاه تلفن همراه و کارت حساب بانکی کشف که از آنها برای پوشاندن ردپای مجرمانه خود استفاده می کرده است و تاکنون بیش از 103 نفر مالباخته از استان های سراسر کشور مرتبط با این پرونده شناسایی که هشت نفر از این عزیزان ساکن استان بوشهر هستند.

رییس پلیس فتا استان بوشهر عنوان داشت: متهم دستگیر شده تاکنون به بیش از 2 میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف کرده ولی نظر به اینکه در بررسی آزمایشگاهی از تجهیزات دیجیتال مکشوفه از وی، مشخصات صدها شماره حساب و کارت بانکی استخراج شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار اینترنتی با 103 شاکی در بوشهر دستگیر شد

کلاهبردار اینترنتی با 103 شاکی در بوشهر دستگیر شد