مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 12:552023-02-15سياسي

آشنایی نمایندگان دستگاه های یزد با قوانین کاربردی مرتبط با ایثارگران


نشست آشنایی با قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به همت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد و با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

- ایسنا/یزد نشست آشنایی با قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به همت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد و با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

جلال عرب خردمند معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد و نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور در این نشست که روز سه شنبه در سالن اندیشه این سازمان برگزار شد، بر اهمیت آشنایی دستگاه های اجرایی با قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تاکید کرد.

وی گفت: با توجه به این که دستگاه های اجرایی درگیر موضوعات مرتبط با ایثارگران هستند، امید است با تشریح این قوانین بتوان در سایه قوانین و مقررات به درخواست های مرتبط پاسخ داد.

حجت الاسلام عباس زارع مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز با بیان این که در همه دنیا برای ایثارگران و کهنه سربازانشان احترام خاص و ویژه ای قائل هستند، خطاب به حاضران در این نشست، گفت: باید در کنار خادم بودن، وکیل ایثارگران نیز باشید و با خدمت مناسب به آنها، دین خود را به شهداء و انقلاب ادا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی نمایندگان دستگاه های یزد با قوانین کاربردی مرتبط با ایثارگران

آشنایی نمایندگان دستگاه های یزد با قوانین کاربردی مرتبط با ایثارگران