مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 12:552023-02-15سياسي

افزایش تدریجی حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: حمایت ها از بیماران خاص و صعب العلاج به تدریج افزایش خواهد یافت.

- محمد مهدی ناصحی، در گفتگو با خبرنگار مهر با تأکید بر حمایت های سازمان بیمه سلامت از بیماران خاص و صعب العلاج، تصریح کرد: بیماران خاص در پرداخت هزینه های درمانی خود با مشکلات فراوانی روبه رو هستند، متأسفانه هزینه های درمانی بیماران صعب العلاج گاهی بیماران را در ادامه مسیر درمان متوقف می کند؛ لذا دولت برآن شد تا با ایجاد صندوقی از این بیماران حمایت کند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به اینکه با همت مجلس شورای اسلامی 5 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اختصاص به صندوق بیماران خاص و صعب العلاج مصوب شد، افزود: در حال حاضر 107 بیماری خاص و صعب العلاج که بسیار پرهزینه هستند، در صندوق بیماری خاص و صعب العلاج تحت پوشش بیمه بوده و هزینه های آنها کاهش پیدا می کند.

ناصحی تصریح کرد: در حال حاضر 31 بیماری در سامانه های بیمه سلامت بارگذاری شده و به زودی 19 بیماری متابولیک نیز به لیست حمایت های بیمه ای اضافه می شود، بنابراین پرداختی های این گروه از بیماران به شدت کاهش پیدا می کند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، در پاسخ به سوالی مبنی بر حمایت های سازمان متبوع خود از بیماران دیابتی و مبتلا به پرفشاری خون در صندوق بیماری های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تدریجی حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج

افزایش تدریجی حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج