مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 12:502023-02-15اقتصادي

شناسایی تخلف میلیاردی در واحدهای نانوایی کردستان


معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرسی کردستان گفت: تخلف میلیاردی در واحدهای نانوایی از طریق فروش صوری نان به همت بازرسان این سازمان شناسایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کردستان، محمدامین حیدری اظهار کرد: به منظور پایش و نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی ناظر بر اجرای طرح اقتصادی دولت، وضعیت 10 نانوایی در سطح استان با بیشترین تراکنش را مورد رصد قرار دادیم که در نتیجه آن مشخص شد میزان فروش ثبت شده آنها چندین برابر فروش واقعی و قابل تصور برای هر یک از واحدهای نانوایی مورد بررسی بود.

وی افزود: عمده مبالغ و تراکنش های این واحدها در بازه زمانی 26 خرداد تا دوم شهریور امسال به میزان 21 میلیارد ریال صورت گرفت بررسی نشان داد این تراکنش ها ناشی از فروش نان نبود بلکه با تراکنش غیرواقعی سعی در وصول مبالغ کارمزد و افزایش سهمیه آرد داشتند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرسی کردستان اظهار داشت: با ورود به موقع این بازرسی کل و ابلاغ مکاتبه هشداری، دستگاه های اجرایی ناظر بر فعالیت این واحدهای نانوایی، مکلف بر نظارت بیشتر و بازگشت کارمزد ناشی از تراکنش های غیر واقعی شدند.

حیدری افزود: رویکرد سازمان بازرسی در سال های اخیر توجه به نظام مساله محور و کلان محور است که یکی از اصلی ترین آنها، مسائل و موضوع های مؤث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی تخلف میلیاردی در واحدهای نانوایی کردستان

شناسایی تخلف میلیاردی در واحدهای نانوایی کردستان