مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 12:452023-02-15اجتماعي

بارش ها تا روز جمعه در همدان ادامه دارد


کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: از روز جمعه به بعد آسمان استان صاف تا قسمتی ابری بوده و از روز جمعه فعلاً بارش قابل ملاحظه ای در استان نخواهیم داشت.

- محمدحسن باقری شکیب در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در شهرستان ملایر همانطور که انتظار می رفت بارش های بهتری را داشتیم و بیشترین مقدار بارش را از ایستگاه های سنجش بارش سامن و مانیزان ملایر به میزان 17 میلیمتر گزارش شده است.

وی گفت: شب گذشته بارش برف را در اکثر نقاط استان شاهد بودیم وبارش در اکثر نقاط به جز شهرستان ملایر در حد بارش خفیف و پراکنده بوده است.

کارشناس هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه در ایستگاه هواشناسی دانشگاه بوعلی داخل شهر همدان گزارش بارش 1 میلیمتر را داشته ایم؛ افزود: با توجه به آخرین خروجی مدل ها طی امروز نیز احتمال بارش های پراکنده برف در برخی از مناطق کوهستانی استان وجود دارد.

باقری شکیب با بیان اینکه از روز پنجشنبه وزش باد نسبتاً شدید همراه با کولاک برف را در برخی از نقاط استان شاهد خواهیم بود؛ افزود: از روز جمعه به بعد آسمان استان صاف تا قسمتی ابری بوده و از روز جمعه فعلاً بارش قابل ملاحظه ای در استان نخواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: از نظر تغییرات دمایی در استان، کاهش دما در استان ادامه داشته و طی فردا شب دمای کمینه در برخی از نقاط اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش ها تا روز جمعه در همدان ادامه دارد

بارش ها تا روز جمعه در همدان ادامه دارد