مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 12:402023-02-15سياسي

توجه به ایده های مناسب و فناورانه در حوزه های صنعتی اردبیل ضرورت دارد


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل با تاکید بر اینکه توجه به ایده های مناسب و فناورانه در حوزه های مختلف ضرورت دارد، گفت: نتایج رویداد ارائه نیازهای فناورانه اولویت دار صنعت استان اردبیل در راستای ارتقای بهره وری باشد.

- ایسنا/اردبیل معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل با تاکید بر اینکه توجه به ایده های مناسب و فناورانه در حوزه های مختلف ضرورت دارد، گفت: نتایج رویداد ارائه نیازهای فناورانه اولویت دار صنعت استان اردبیل در راستای ارتقای بهره وری باشد.

کاظم دبیر شامگاه 25 بهمن در مراسم افتتاحیه اولین رویداد ارائه نیازهای فناورانه اولویت دار صنعت استان اردبیل(Revers Pitch) با اشاره به اقدام ارزشمند دانشگاه محقق اردبیلی برای برگزاری چنین رویدادی برای اولین بار در استان اردبیل، گفت: در این رویداد واحدهای تولیدی و کارخانجات نیازهای خود را مطرح کرده و به دنبال ایده های فناورانه هستند.

وی به ضرورت توجه به ایده های مناسب و فناورانه در حوزه های مختلف تاکید کرد و افزود: در همین راستا ایده ها باید در راستای ارتقای بهره وری باشد.

دبیر به ضرورت استفاده از تجارب صاحبان ایده و فکر تاکید و تصریح کرد: دستگاه های اجرایی نیز باید در راستای تحقق اهداف این رویداد پای کار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به ایده های مناسب و فناورانه در حوزه های صنعتی اردبیل ضرورت دارد

توجه به ایده های مناسب و فناورانه در حوزه های صنعتی اردبیل ضرورت دارد