مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 12:402023-02-15سياسي

برگزاری دادگاه عاملان حمله تروریستی شاهچراغ (ع)


رییس کل دادگستری فارس از برگزاری دادگاه عاملان حمله تروریستی شاهچراغ (ع) خبر داد و عضویت در گروه تروریستی داعش و اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور را از جمله اتهامات متهمان پرونده عنوان کرد.

- ایسنا/فارس رییس کل دادگستری فارس از برگزاری دادگاه عاملان حمله تروریستی شاهچراغ (ع) خبر داد و عضویت در گروه تروریستی داعش و اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور را از جمله اتهامات متهمان پرونده عنوان کرد.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی چهارشنبه 26 بهمن در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: محاکمه عاملان حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور متهمان و وکلای مدافعشان، اولیای دم و جمعی از جانبازان و شاهدان این حادثه در دادگاه انقلاب اسلامی شهر شیراز برگزار شد.

او اظهار کرد: متهمان این حادثه تروریستی اهل یکی از کشورهای همسایه هستند.

رییس کل دادگستری فارس با اشاره به ارتباطات قبلی این 5 تروریست، تصریح کرد: متهمان عضو گروه داعش هستند و آشنایی اولیه این افراد از زمان حضورشان در زندان بگرام در افغانستان شکل گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دادگاه که به ریاست قاضی سید محمود ساداتی و حضور حجت الاسلام سید بزرگ موسوی و کریم محمدی مستشاران شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شهر شیراز برگزار شد، نماینده دادستان عمومی و انقلاب مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دادگاه عاملان حمله تروریستی شاهچراغ (ع)

برگزاری دادگاه عاملان حمله تروریستی شاهچراغ (ع)