مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 12:312023-02-15حوادث

دستگیری کلاهبردار اینترنتی سابقه دار در بوشهر


رییس پلیس فتا استان بوشهر از دستگیری کلاهبردار اینترنتی سابقه دار در بوشهر با بیش از 103 شاکی و میلیاردها ریال کلاهبرداری خبر داد.

- ایسنا/بوشهر رییس پلیس فتا استان بوشهر از دستگیری کلاهبردار اینترنتی سابقه دار در بوشهر با بیش از 103 شاکی و میلیاردها ریال کلاهبرداری خبر داد.

سرهنگ مهدی قاسمی چهارشنبه 26 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تشدید اقدامات مقابله ای با مجرمین سایبری و اهتمام ویژه و شبانه روزی تخصصی کارشناسان پلیس فتا استان، کلاهبردار حرفه ای که به بهانه دریافت بیعانه در قالب درج آگهی دروغین کاریابی، فروش تجهیزات الکترونیک و دیجیتال، حیوانات خانگی و پرندگان در بستر سایت های دیوار و شیپور و همچنین شبکه های اجتماعی از مردم کلاهبرداری می نمود، در شهرستان بوشهر شناسایی و دستگیر شد.

وی اضافه کرد: از کلاهبردار دستگیر شده که اهل یکی از استان های همجوار و دارای سوابق متعدد کیفری بویژه کلاهبرداری اینترنتی بوده، چندین دستگاه تلفن همراه و کارت حساب بانکی کشف که از آن ها برای پوشاندن ردپای مجرمانه خود استفاده می کرده است و تاکنون بیش از 103 نفر مالباخته از استان های سراسر کشور مرتبط با این پرونده شناسایی که 8 نفر از این عزیزان ساکن استان بوشهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی سابقه دار در بوشهر

دستگیری کلاهبردار اینترنتی سابقه دار در بوشهر