مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 12:202023-02-15سياسي

دولت به دنبال تقویت اقتصاد مردمی است / لزوم حمایت از بخش خصوصی


دولت بدنبال تقویت اقتصاد مردمی است.

- به گزارش، سید محمد حسینی در شورای اداری سیستان و بلوچستان حاضر شد و گفت: دولت بدنبال تقویت اقتصاد مردمی است، شرایط مردمی کردن اقتصاد در کشور فراهم است و دولت از طریق نظارت، برنامه ریزی و سیاستگذاری از فعالان بخش های مختلف حمایت می کند.

وی اضافه کرد: دولت سیزدهم به دنبال نظام پرداخت عادلانه حقوق در سازمان اداری استخدامی است که در آن نگاه عادلانه لحاظ خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دولت نظام پرداخت عادلانه حقوق را در سازمان اداری استخدامی در دستور کار دارد، گفت: در این لایحه نگاه عادلانه در پرداخت ها لحاظ خواهد شده است.

معاون امور مجلس رییس جمهور حمایت از مودیان شفاف مالیاتی را سیاست دولت در حوزه مالیات دانست و افزود: با توجه به شناسایی مودیان جدید، پیش بینی درآمدهای مالیاتی دولت در بودجه سال آینده 50 درصد نسبت به بودجه امسال افزایش دارد.

وی گفت: ما در گذشته فرار مالیاتی گسترده در کشور داشتیم که دولت با شناسایی مودیان مالیاتی راه فرار مالیاتی را بست و در این زمینه به موفقیت های چشمگیری دست یافتیم.

حسینی افزود: البته ما همچنان شاهد فرار مالیاتی هستیم که اینها باید شفاف شود و دولت به دنبال این مسئله است تا فاصله طبقاتی را در کشور کم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به دنبال تقویت اقتصاد مردمی است / لزوم حمایت از بخش خصوصی

دولت به دنبال تقویت اقتصاد مردمی است / لزوم حمایت از بخش خصوصی