مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-15دانش

مشارکت 100 هزار دانشمند جهان اسلام در شبکه جایزه مصطفی (ص)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد ارتباطات و ترویج بنیاد مصطفی (ص) مهدی صفاری نیا، مدیر بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص)، - مشارکت 100 هزار دانشمند جهان اسلام در شبکه جایزه مصطفی (ص) مدیر بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) گفت: 100 هزار دانشمند جهان اسلام با مشارکت در برنامه های بنیاد مصطفی (ص) در شبکه این بنیاد هستند که از 900 مرکز علمی جهانی شناسایی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد ارتباطات و ترویج بنیاد مصطفی (ص) مهدی صفاری نیا، مدیر بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص)، در گردهمایی خادم المصطفی (ص) اظهار کرد: طبق بررسی های انجام شده تعداد دانشمندان و پژوهشگرانی که حداقل یک مستند علمی را منتشر کردند، حدود 70 میلیون نفر در جهان اعلام شده اند.

وی افزود: از این تعداد آنانی که سهم جهان اسلام را دارند و فعال هستند، بالغ بر 3 میلیون نفر هستند که حدود 4 درصد پژوهشگران جهان را تشکیل می دهند.

این تعداد نفر، مخاطبان جایزه مصطفی (ص) در برنامه های ما هستند.

باید بتوانیم به افق برنامه های خود برسیم و این تعداد را تحت پوشش قرار دهیم.

مدیرعامل بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) اظهار کرد: 100 هزار دانشمند جهان اسلام در برنامه های بنیاد مشارکت دارند و در شبکه بنیاد هستند که این تعداد از 900 مرکز علمی جهانی شناسایی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 100 هزار دانشمند جهان اسلام در شبکه جایزه مصطفی (ص)

مشارکت 100 هزار دانشمند جهان اسلام در شبکه جایزه مصطفی (ص)