مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-15سياسي

شهرستان دشتستان نیازمند توسعه صنایع پایین دستی نفت و گاز است


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان دشتستان نیازمند توسعه صنایع پایین دستی نفت و گاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رضایی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیکاری یکی از مسائل و مشکلات اساسی در شهرستان دشتستان است که تلاش های گسترده ای برای ایجاد و استقرار صنایع اشتغال زا در این شهرستان داشته ایم.

وی با اشاره به تلاش و پیگیری برای احداث صنایع پایین دستی نفت در دشتستان افزود: از ابتدای دوره خدمتم در مجلس مسیرهای مختلفی را برای استقرار صنایع پایین دستی نفت در دشتستان دنبال کردم که مسیر هلدینگ خلیج فارس نتیجه داد.

رضایی ادامه داد: ماه ها پیش، از این هلدینگ بزرگ برای سرمایه گذاری در دشتستان دعوت کردیم، نمایندگان آنها پس از بازدید و بررسی مناطق مختلف دشتستان و تطابق استانداردهایشان با زمین مورد نظر، بالاخره در نقطه ای در بخش آب پخش جمع بندی کردند، البته هنوز همه چیز قطعی نشده و امکان تغییراتی وجود دارد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت استقرار صنایع در شهرستان تاکید کرد: صنایع پایین دستی مشکلات اشتغال را رفع می کند.

وی با اشاره به ایجاد یک واحد صنایع پتروشیمیایی در شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: این واحد و اشتغال آن متعلق به همه دشتستان است و آلایندگی ندارد و می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان دشتستان نیازمند توسعه صنایع پایین دستی نفت و گاز است

شهرستان دشتستان نیازمند توسعه صنایع پایین دستی نفت و گاز است