مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 11:522023-02-15اجتماعي

بد اخلاقی سازمان اتوبوسرانی زیر سایه یک نام بزرگ/ چه کسی پاسخگو است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، هوا به شدت سرد است، نیم ساعتی می شود که چیزی شبیه یخ از آسمان فرو می ریزد اما هنوز برف نشده اند، دختر جوان کلافه و عصبی است، روز سختی را پشت سر گذاشته، دو ساعت بی هوا در خیابان گشته و بالاجبار مغازه ها را بدون قصد خرید دور زده، تا به ساعت تک اتوبوسش نزدیک شود، نگاهی به ساعت می اندازد، کمی مانده به 7:30 عصر است، گوشی اش را بیرون می آورد و هواشناسی را چک می کند چند درجه زیر صفر .

باید در گرم ترین نقطه خانه شان می نشست و استراحت می کرد، اما وسیله نقلیه ای برای این مسافت نه چندان دور، از محل کار تا منزل نبود.

با اینکه مسیر کوتاه است اما به واسطه اینکه قسمتی از آن راه را صحرا و مزارع کشاورزی پوشش داده اند نمی تواند حتی با آژانس یا اسنپ برود، تنها وسیله نقلیه عمومی همان اتوبوسی است که راس ساعت 8 شب از آزادی حرکت می کند.

 دستان یخ زده اش را از زیر دستکش بیرون می آورد و سعی می کند آنها را کمی گرم کند، اما بدتر می شود، خودش را به ایستگاه اتوبوس رسانده و به لطف بهم ریخته شدن آن، جایی نیست که بتواند پناه بگیرد تا شاید خیس نشود و سرما نخورد، یکی از هم محله ای هایش برایش دست تکان می دهد و در کنار خود جایی باز می کند تا بتوانند بایستند و حرف بزنند تا دیگر دوستان و هم محله ای هایشان برسند و راس ساعت 8 به مقصد روستا حر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بد اخلاقی سازمان اتوبوسرانی زیر سایه یک نام بزرگ/ چه کسی پاسخگو است؟

بد اخلاقی سازمان اتوبوسرانی زیر سایه یک نام بزرگ/ چه کسی پاسخگو است؟