مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 11:512023-02-15اقتصادي

خدمات ارزی و ریالی بانک شهر تکیه گاه صنعت پتروشیمی است


مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: امروز بانک شهر یکی از حامیان جدی صنعت پتروشیمی در پیشبرد طرح ها و افزایش تولیدات در این صنعت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک شهر، دکتر علی عسکری در دیدار با دکترسیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر که در حاشیه چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل و اقتصاد دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش انجام شد، گفت: افزایش تعاملات و برگزاری نشست های تخصصی میان دو طرف طی یک سال اخیر نشان از عزم جدی برای توسعه روابط و استفاده از ظرفیت ها است.

علی عسکری با بیان اینکه عدم استفاده از توان بانک شهر برای حمایت از صنعت پتروشیمی ظلم به این صنعت بوده، تصریح کرد: اما خدا را شاکریم که امروز توانمندی های این بانک در حوزه های مختلف مالی و بانکی شناسایی و به کمک صنعتگران آمده است.

وی با اشاره به خدمات به روز و برتر بانک شهر به عنوان بانکی جوان و محبوب در کشور، عنوان کرد: در شرایط تحریم های ظالمانه علیه کشور، این بانک تکیه گاهی محکم برای صنعت پتروشیمی است.

علی عسکری با بیان اینکه تحقق وعده ها، انضباط کاری، سرعت بالای تصمیم گیری و وجود روحیه خدمت رسانی وجه تمایز بانک شهر است، ادامه داد: فعالان پتروشیمی عزمی جدی برای همکاری با این بانک دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات ارزی و ریالی بانک شهر تکیه گاه صنعت پتروشیمی است

خدمات ارزی و ریالی بانک شهر تکیه گاه صنعت پتروشیمی است