مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 11:402023-02-15حوادث

دستگیری 6 نفر از عاملان ناامنی دهلران در کمتر از 12 ساعت


با تلاش پلیس تعداد 6 نفر از عاملان نا امنی و ایجاد رعب و وحشت در شهرستان دهلران دستگیر شدند.

- سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به دنبال شکست اغتشاشگران برای نا امن جلوه دادن شهرها و عدم همراهی مردم با آنان و نا امیدی ناشی از حضور شور انگیز مردم در راهپیمایی تاریخی 22بهمن شامگاه روز گذشته تعدادی افراد ناشناس با در دست داشتن سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سوی مردم و ماموران انتظامی در میدان بسیج شهرستان دهلران کردند.

وی افزود: متاسفانه بر اثر تیراندازی های صورت گرفته یکی از کارکنان خدمتگزار پلیس حین انجام وظیفه دچار مجروحیت از ناحیه پهلوی سمت چپ می شود.

فرمانده انتظامی ایلام گفت: با همکاری عوامل درمانی در سطح شهرستان در کوتاه ترین زمان مامور وظیفه شناس مودر مداوا قرار می گیر که هم اکنون حال وی رضایت بخش است.

سردار القاصی مهر گفت: این افراد علاوه بر تیراندازی و تلاش برای ایجاد رعب و وحشت در میان مردم چند حلقه لاستیک فرسوده را آتش و اقدام به پرتاب مواد آتش زا به سمت میدان مرکز شهر نیز کردند که خوشبختانه به مردم عادی آسیبی وارد نشد.

وی گفت: ماموران امنیتی و انتظامی پس از وقوع این حادثه و در کوتاه ترین زمان موفق شدند تعداد 6 نفز از متهمان را دستگیر که در تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 6 نفر از عاملان ناامنی دهلران در کمتر از 12 ساعت

دستگیری 6 نفر از عاملان ناامنی دهلران در کمتر از 12 ساعت