مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 11:362023-02-15بين الملل

الوفاق: عادی سازی با اسراییل در بحرین موفقیت آمیز نخواهد بود


معاون دبیرکل جمعیت اسلامی الوفاق بحرین در سخنانی گفت که سازش با رژیم صهیونیستی بیانگر اراده ملت این کشور نیست و به همین دلیل عادی سازی روابط با این رژیم در بحرین موفقیت آمیز نخواهد بود.

- معاون دبیرکل جمعیت اسلامی الوفاق بحرین در سخنانی گفت که سازش با رژیم صهیونیستی بیانگر اراده ملت این کشور نیست و به همین دلیل عادی سازی روابط با این رژیم در بحرین موفقیت آمیز نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیخ حسین الدیهی، معاون دبیرکل جمعیت اسلامی الوفاق بحرین در گفت وگو با شبکه المنار همزمان با دوازدهمین سالروز انقلاب 14 فوریه این کشور تاکید کرد: نمی توان روی موفقیت عادی سازی در بحرین حساب کرد؛ چراکه این عادی سازی با رژیم اشغالگر بیانگر اراده ملتی که با عشق به فلسطین بزرگ و تربیت شده اند، نیست.

وی تاکید کرد: حکومت بحرین به دنبال متحد جدیدی است تا در برابر دشمن فرضی به آن کمک کند، اما هدف اصلی ملت بحرین هستند.

الدیهی افزود: حکومت درصدد است تا با امضای توافق با رژیم دشمن در عرصه های فرهنگی، بهداشتی، آموزشی و غیره، واقعیت جدیدی را در زمینه عادی سازی روابط با آن تحمیل کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: حکومت بحرین وزرایی را که تمایلی به عادی سازی روابط با اسراییل ندارند ناگزیر به دیدار با سفیر رژیم صهیونیستی در بحرین کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الوفاق: عادی سازی با اسراییل در بحرین موفقیت آمیز نخواهد بود

الوفاق: عادی سازی با اسراییل در بحرین موفقیت آمیز نخواهد بود