مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 11:362023-02-15اجتماعي

شروط ناهنجار حذف و شرایط صدور مجوز تسهیل شد


آخرین تصمیم هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب وکار حاکی از آن است که بیش از 800 شرط ناهنجار برای صدور مجوز حذف شده است.

- آخرین تصمیم هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب وکار حاکی از آن است که بیش از 800 شرط ناهنجار برای صدور مجوز حذف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب وکار تا کنون 72 نشست برگزار کرده است و آنطور که امیر سیاح، معاون وزیر اقتصاد در صفحه شخصی خود در توییتر نوشته است، وضعیت ارائه مجوز از سوی دستگاه ها نسبت به گذشته بهوبد داشته است.

بر این اساس وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و سازمان انرژی اتمی در صدر جدول ارائه مجوز و در مقابل وزارت میراث فرهنگی و وزارت صمت در انتهای این جدول قرار داند.

بر این اساس وزارت امور اقتصادی و دارایی از نیمه دوم سال جاری و در اجرای حکم ماده 7 قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 در تسهیل شرایط صدور مجوزهای کسب وکار، پروژه شناسایی و حذف شرایط ناهنجار از شرایط صدور همه مجوزهای کسب وکار را اجرا کرده است.

در این پروژه طی شهریور تا بهمن، جمعا 1142 شرط ناهنجار (شامل شروط مبهم، دشوار، غیرضروری و شروط حاوی امضای طلایی یا محدودیت ظرفیت) از میان 33161 شرط صدور همه مجوزهای کسب وکار، شناسایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروط ناهنجار حذف و شرایط صدور مجوز تسهیل شد

شروط ناهنجار حذف و شرایط صدور مجوز تسهیل شد