مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 11:352023-02-15سياسي

عملیات اجرایی احداث مرکز فرهنگی «شهید حاجبی» در بندرعباس آغاز شد


عملیات اجرایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس شهر بندرعباس مزین به نام «سردار شهید علی حاجبی» با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان و ایثارگران استان آغاز شد.

- بندرعباس - عملیات اجرایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس شهر بندرعباس مزین به نام سردار شهید علی حاجبی با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان و ایثارگران استان آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح چهارشنبه در آیین کلنگ زنی این مرکز فرهنگی گفت: معرفی رشادت های شهدا و رزمندگان هرمزگانی در دوران دفاع مقدس نیاز به زیرساخت های فرهنگی دارد که کمبود آن به جد در استان احساس می شود و امروز در این راستا احداث یک مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آغاز شد.

وی افزود: این مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قرار است در زمینی به مساحت چهار هزار و 500 متر مربع و با اعتباری افزون بر 45 میلیارد تومان ساخته شود.

دوستی تصریح کرد: تجربه های نسل های گذشته باید به نسل بعد منتقل شود و در این مرکز تلاش شده است تا فضایی برای تبادل نظر و روایت حضور مجاهدانه ی مردم هرمزگان در عرصه های مختلف ایجاد شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام، با اشاره به نقش رزمندگان هرمزگانی در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: هرچه زمان می گذرد بیشتر به نقش مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی احداث مرکز فرهنگی «شهید حاجبی» در بندرعباس آغاز شد

عملیات اجرایی احداث مرکز فرهنگی «شهید حاجبی» در بندرعباس آغاز شد