مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 11:002023-02-15فرهنگي

سریال تاریخی «حضرت یحیی (ع)» وارد پیش تولید می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تولید سریال فاخر «یحیی (ع)» در 36 قسمت با کمک برخی از یاران، شاگردان و فرزندان مرحوم فرج الله سلحشور در دست اقدام است.

- موسسه سینمایی نگار فیلم تبیان سازنده آثار فاخر، جهانی و ماندگاری همچون یوسف پیامبر (ع) ، مردآن آنجلس ، ایوب پیامبر (ع) ساخت سریال تاریخی حضرت یحیی (ع) را از ماه ها پیش در دستور کار قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تولید سریال فاخر یحیی (ع) در 36 قسمت با کمک برخی از یاران، شاگردان و فرزندان مرحوم فرج الله سلحشور در دست اقدام است.

فیلمنامه این سریال بیش از سه سال زیر نظر مشاوران، کارشناسان و پژوهشگران این موسسه که سابقه و تجربه دیرین در همکاری سریال های تاریخی و قرآنی داشته اند، به نگارش درآمده و در پژوهش فیلمنامه، از معتبرترین متون اسلامی و نیز مشترکات اسلام با سایر ادیان توحیدی استفاده شده است.

مقدمات ساخت این سریال از جمله انتخاب و طراحی دکور، لباس، جلوه های ویژه و .

، از مدت ها پیش آغاز شده و پیش تولید این سریال قرآنی همزمان با خجسته سالروز بعثت نبی مکرم اسلام (ص) به طور رسمی آغاز خواهد شد ضمن اینکه در آینده ای نزدیک، جزییات بیشتری درباره این سریال، عوامل، هنرمندان و سازندگان آن به اطلاع عموم خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال تاریخی «حضرت یحیی (ع)» وارد پیش تولید می شود

سریال تاریخی «حضرت یحیی (ع)» وارد پیش تولید می شود