مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 10:502023-02-15بين الملل

سالانه 4000 جفت گیوه صادر می کنیم


بانوی کارآفرین صنایع دستی کرمانشاه با اشاره به استقبال خوب عراقی ها از تولیداتش، گفت: سالانه حدود چهار هزار جفت گیوه به کشور عراق صادر می کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه بانوی کارآفرین صنایع دستی کرمانشاه با اشاره به استقبال خوب عراقی ها از تولیداتش، گفت: سالانه حدود چهار هزار جفت گیوه به کشور عراق صادر می کنیم.

فرشته حسینی که اخیرا در اولین دوره کارآفرینان نمونه صنایع دستی کشور به عنوان کارآفرین نمونه انتخاب شد، در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در رشته گیوه بافی فعالیت می کند، اظهار کرد: از حدود 18 سال پیش، پس از گذراندن یک دوره آموزشی گیوه بافی در روستای محل زندگیم، این رشته را دنبال کردم.

وی که از اهالی روستای میوان شهرستان پاوه است، افزود: باتوجه به علاقه ای که به این رشته داشتم، آن را به صورت جدی ادامه دادم و تلاش کردم تا تحولی را در گیوه بافی بوجود بیاورم.

این هنرمند صنایع دستی کرمانشاه اضافه کرد: از آنجایی که از گذشته های دور هنرمندانِ این رشته، گیوه ها را به رنگ سفید تولید می کردند، برای همین تصمیم گرفتم تا گیوه هایی را در طرح ها و رنگ های مختلف تولید کنم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه پس از این کار استقبال بالایی از گیوه هایی که تولید می کردم شد، بویژه عراقی ها از این نوع گیوه ها بسیار خوششان آمده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 4000 جفت گیوه صادر می کنیم

سالانه 4000 جفت گیوه صادر می کنیم