مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 10:452023-02-15بين الملل

قطار ویژه پوتین


رییس جمهور روسیه می گوید متقاعد شده که سفر با قطار ایمن تر از هواپیما است زیرا پروازها را می توان راحت تر ردیابی کرد و آن را هدف گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وب سایت تحقیقاتی Dossier Center گزارش داد: ولادیمیر پوتین از نیمهٔ دوم سال 2021 که روسیه تدارک حملهٔ گسترده به اوکراین را آغاز کرد، در سفرهای داخلی صرفاً با قطار ویژه زرهی رفت وآمد می کند.

بر اساس گزارش ها، رنگ این قطار قرمز و خاکستری است، رنگ هایی که آن را شبیه یک قطار مسافربری معمولی می کند.

این قطار در سال های 2015–2014، همزمان با آغاز تدارک جنگ روسیه علیه اوکراین، تصرف کریمه و وضع تحریم ها علیه روسیه ساخته شده و طبق مدارک موجود، متعلق به خواهرزادهٔ یوری کوالچوک است.

کوالچوک، دوست دیرینهٔ پوتین و مانند سایر دوستان نزدیک رییس جمهور روسیه از میلیاردهای روس است؛ در میان دارایی های وی، بانک روسیه ، شرکت خدمت رسانی به قصر جنجالی پوتین در کریمه و انجمن رسانه های ملی است که رییس آن، آلینا کابایوا، مادر دو فرزند پوتین است.

نشریهٔ پروئکت Proekt در پیگیری موضوع قطار پوتین کشف کرده یک شبکهٔ راه آهن ویژه ولادیمیر پوتین در روسیه وجود دارد که دارای دست کم سه شاخه است و مسکو را به اقامتگاه نوواوگاریوو در حومهٔ پایتخت و همچنین به دو ییلاق رییس جمهور روسیه در سوچی و والدای متصل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار ویژه پوتین

قطار ویژه پوتین