مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 10:432023-02-15اقتصادي

علت سفر سفیر ژاپن به قشم چه بود؟ +عکس


آگاهی پیدا کردن نحوه اجرای پروژه طرح جامع قشم توسط جایکا و بررسی میزان همکاری جامعه محلی در حفظ محیط زیست و توسعه جزیره نیز هدف دیگر از سفر به قشم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، افشار فتح الهی مدیرعامل منطقه آزاد قشم امروز در دیدار با سفیر ژاپن و نماینده ارشد دفتر جایکا در ایران، اظهار داشت: جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره غیرمستقل جهان، ظرفیت های متعددی از نظر گردشگری، نفت و انرژی و فرصت های سرمایه گذاری داراست.

وی ادامه داد: این جزیره بواسطه حضور در تنگه استراتژیک هرمز و ظرفیت های موجود در آن، می تواند نقش بسیار مفیدی در توسعه روابط اقتصادی و تجاری میان ایران و ژاپن ایفا کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: بنادر تجاری، فرودگاه بین المللی و شبکه بزرگراهی بخشی از زیرساخت های مورد نیاز برای فعالیت های اقتصادی است که در جزیره قشم موجود است و در آینده نزدیک و پس از احداث پل خلیج فارس، شاهد توسعه بیشتر منطقه خواهیم بود.

  به گفته فتح الهی؛ امکان مالکیت برای شرکت های خارجی، معافیت مالیاتی 20 ساله، امکان تردد اتباع سایر کشورها بدون نیاز به ویزا، تسهیلات ویژه گمرکی برای واردات ماشین آلات و مواد اولیه تولید در کنار انرژی و نیروی کار ارزان، مهمترین ویژگی های اقتصادی منطقه آزاد قشم هستند که می تواند مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت سفر سفیر ژاپن به قشم چه بود؟ +عکس

علت سفر سفیر ژاپن به قشم چه بود؟ +عکس