مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 10:432023-02-15سياسي

جبلی: صداوسیما از ادبیات مکتوب دفاع مقدس در تولیدات رسانه ای خود بهره خواهد برد


رییس رسانه ملی در دیدار با جمعی از ناشران مجمع ناشران دفاع مقدس گفت: سازمان صداوسیما در راستای حمایت از ادبیات مکتوب در حوزه دفاع مقدس ضمن همکاری با ناشران دفاع مقدس از متون ادبی این حوزه در تولیدات رسانه ای خود بهره خواهد برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست صمیمانه اعضای مجمع ناشران دفاع مقدس با رییس رسانه ملی 25 بهمن 1401 در سازمان صداوسیما برگزار شد.

جبلی در این دیدار با اشاره به اهمیت این دیدار گفت: این نشست الگویی برای برنامه سازان رادیو و تلویزیون است تا به دور از قواعد آیین نامه ای و دستوری نگاه مؤثری به حوزه ادبیات دفاع مقدس داشته باشند.

رییس رسانه ملی، متن را یکی از مهم ترین ابزارهای فرهنگی دانست و اظهار داشت: رسانه ملی در جایگاه رسانه ای گسترده و فراگیر برای تولید هر اثر خود را وامدار متن می داند و اشاره همیشگی  به همکارانم در عرصه تولید، انتخاب متن مناسب و تأثیرگذار است.

وی با تأکید بر نهادینه شدن تعامل با حوزه نشر و کتاب ادامه داد: همچون عرصه های دیگر فرهنگی مانند شعر، عرصه تصویر نیز به شدت وابسته به محتوا و متن بوده و همواره متن، پیشران عرصه تولیدات رادیویی و تلویزیونی است.

جبلی بازنشر و معرفی کتاب در رسانه ملی را امری مهم تلقی کرد و گفت: تبدیل محصول فرهنگی به فیلم، سریال یا مستند، ده ها برابر به آن اثر ضریب می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبلی: صداوسیما از ادبیات مکتوب دفاع مقدس در تولیدات رسانه ای خود بهره خواهد برد

جبلی: صداوسیما از ادبیات مکتوب دفاع مقدس در تولیدات رسانه ای خود بهره خواهد برد