مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 10:402023-02-15بين الملل

برنامه عجیب ترامپ برای ریاست جمهوری: تنوع در شیوه های اعدام با گیوتین و جوخه آتش!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک مجله آمریکایی گزارش کرد، «دونالد ترامپ»، رییس جمهور سابق آمریکا در نظر دارد در تبلیغات ستادش برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 وعده تنوع بخشیدن به شیوه اجرای مجازات اعدام در آمریکا از جمله با اضافه کردن اعدام با گیوتین، - برنامه عجیب ترامپ برای ریاست جمهوری: تنوع در شیوه های اعدام با گیوتین و جوخه آتش! بر اساس گزارش یک مجله آمریکایی، دونالد ترامپ تصمیم دارد در صورتی که مجددا به ریاست جمهوری آمریکا برسد با اضافه کردن گیوتین و جوخه آتش، به شیوه های اعدام در آمریکا تنوع ببخشد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک مجله آمریکایی گزارش کرد، دونالد ترامپ ، رییس جمهور سابق آمریکا در نظر دارد در تبلیغات ستادش برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 وعده تنوع بخشیدن به شیوه اجرای مجازات اعدام در آمریکا از جمله با اضافه کردن اعدام با گیوتین، جوخه آتش و حلق آویز کردن را بدهد.

مجله رولینگ استون در گزارش خود به نقل از سه فرد آگاه نوشت، ترامپ اخیرا چند بار از دستیارانش نظرشان را درباره بازگرداندن شیوه های اعدام با جوخه آتش، حلق آویز کردن یا گیوتین را پرسیده است.

در ادامه این گزارش نوشته شد، ترامپ همچنین پیشنهاد اجرای اعدام های گروهی و پخش ویدیو های اعدام ها را نیز داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه عجیب ترامپ برای ریاست جمهوری: تنوع در شیوه های اعدام با گیوتین و جوخه آتش!

برنامه عجیب ترامپ برای ریاست جمهوری: تنوع در شیوه های اعدام با گیوتین و جوخه آتش!