مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 10:382023-02-15اقتصادي

سرمایه گذاری 594 میلیارد ریالی مخابرات منطقه کردستان


مدیر مخابرات منطقه کردستان از سرمایه گذاری حدود 594 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای 94 پروژه مخابراتی در استاندر پنج ماه اخیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت  اظهار کرد: در پنج ماه اخیر حدود 594 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای 94 پروژه مخابراتی در استان سرمایه گذاری شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: این تعداد پروژه در حوزه های توسعه سوییچ تلفن ثابت، ADSL و VDSL، اجرای فیبر دسترسی و توسعه شبکه FTTH و ارتباطات سیار تحقق یافته است.

وی خاطرنشان کرد: برای توسعه سوییچ تلفن ثابت،ADSL و VDSL در نقاط شهری و روستایی استان 9 میلیارد و 348 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

وی اضافه کرد: برای اجرای پروژه های تعویض سوییچ های قدیمی، حذف کابل اقماری و ایجاد مرکز جدید مخابراتی در شهرستان های بیجار، قروه، کامیاران، مریوان، سنندج و سروآباد 11 میلیارد و 232 میلیون ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان به ایجاد شبکه و توسعه زیرساخت های فیبرنوری در استان با هدف ارتقای کیفیت سرویس ها و خدمات مخابراتی مبتنی بر فیبر نوری اشاره کرد و گفت: بیش از 95 کیلومتر فیبرنوری در نقاط شهری و روستایی شهرستان های بانه، دیواندره، سقز، سنندج، قروه و مریوان با سرمایه گذاری 142 میلیارد و 6


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 594 میلیارد ریالی مخابرات منطقه کردستان

سرمایه گذاری 594 میلیارد ریالی مخابرات منطقه کردستان