مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 10:212023-02-15سياسي

عضو مجلس خبرگان: ما به برکت انقلاب شرافت، عزت و کرامت پیدا کردیم


در دوره پهلوی سرنوشت این کشور را آمریکایی ها و غربی ها تعریف می کردند که چه کسی نماینده، چه کسی صاحب اختیار و چه کسی مسئولیتی داشته باشد، - حجت الاسلام امان لله علیمرادی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ارتباط آن با آیات قرآن اظهار کرد: تنها راه سعادت، شرافت، عزت و کرامت دنیا و آخرت ما اسلام است و هیچ جایگزینی ندارد و تنها راه حاکمیت اسلام، همین راه انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه امام راحل (ره) نشان دهنده راه سعادت بود، افزود: بعد از اولیای الهی نمی توان اسلام شناس تر و مردم شناس تر و خدا باورتر از امام(ره)پیدا کرد؛ امام(ره) در روزگاری که کفر، پلیدی، گناه، ظلم و تعدی و تجاوز عالم گیر شده بود و هیچ امیدی به حاکمیت دین نبود، در این دوران پرتویی از بعثت نبوی را نشان داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب اسلامی جریان عمومی کشور به سمت بی دینی، بی عفتی، پلیدی، زشتی، دریوزگی سوق پیدا کرده و همواره به دنبال بیگانه بود.

آمریکایی ها و انگلیسی ها یک آدم مزدور ضعیف النفس و ذلیل النفسی را بر این کشور مسلط و امام(ره) را از کشور تبعید کرده بودند، اما خداوند ورق را برگرداند و آن عبد صالح خدا آمد و آن ذلیل بیگانه از کشور فرار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو مجلس خبرگان: ما به برکت انقلاب شرافت، عزت و کرامت پیدا کردیم

عضو مجلس خبرگان: ما به برکت انقلاب شرافت، عزت و کرامت پیدا کردیم