مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 10:202023-02-15بين الملل

حکم پرونده رشوه برلوسکنی به شاهدان، امروز صادر می شود


دادگاهی در ایتالیا امروز (چهارشنبه) حکم خود را در مورد پرونده رسوایی جنسی نخست وزیر اسبق این کشور و اینکه آیا او به شاهدان رشوه داده بود تا دروغ بگویند، - دادگاهی در ایتالیا امروز (چهارشنبه) حکم خود را در مورد پرونده رسوایی جنسی نخست وزیر اسبق این کشور و اینکه آیا او به شاهدان رشوه داده بود تا دروغ بگویند، صادر خواهد کرد.

این پرونده مدت هاست بر سر حضور سیاسی او سایه افکنده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دادستان های این پرونده خواستار یک دوره حبس شش ساله برای سیلویو برلوسکنی نخست وزیر اسبق ایتالیا به دلیل پرداخت رشوه به 24 تن از مهمانانش برای شهادت دروغ در محاکمه قبلی شده اند؛ جشنی که این نخست وزیر اسبق ایتالیا در آن به برقراری رابطه نامشروع جنسی با یک رقصنده 17 ساله متهم شد.

اما برلوسکنی که حزبش موسوم به فورزا جزء کلیدی ائتلاف محافظه کار جورجیا ملونی، نخست وزیر ایتالیاست، تمامی این ادعاها را رد کرده و مدعی شده که او قربانی یک توطئه چند ساله توسط مجریان قانون است تا عرصه سیاست را برایش تنگ کنند.

پرونده رسوایی سیلویو برلوسکنی در رابطه با مهمانی های بونگا بونگا موجب سقوط او به عنوان نخست وزیر در سال 2011 شد و در نهایت به چهارمین دولتش خاتمه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم پرونده رشوه برلوسکنی به شاهدان، امروز صادر می شود

حکم پرونده رشوه برلوسکنی به شاهدان، امروز صادر می شود