مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 10:032023-02-15اقتصادي

طرح فجر تا فطر در زنجان اجرا می شود


مدیر بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: طرح فجر تا فطر تنظیم بازار در استان زنجان با همکاری فروشگاه های زنجیره ای منتخب با هدف کاهش قیمت کالا های اساسی اجرا می شود.

- کریم رافت نیا، مدیر بازرسی جهاد کشاورزی استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به اجرای طرح  فجر تا فطر   در استان اظهار کرد: در قالب این طرح، گروه های کالایی متنوع و باکیفیت، با کمترین سود و حداقل قیمت برای سبد مصرفی خانوارها را از تولیدکنندگان و تأمین کنندگان فراهم و به مردم عرضه می شود.

مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی تصریح کرد: بر اساس این طرح 34 قلم کالای اساسی مصرفی خانوار با تخفیف ویژه در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

وی گفت: قند، شکر، گوشت منجمد، مرغ، انواع لبنیات، ماکارونی، رب گوجه، روغن، حبوبات، تن ماهی، چای، برنج از جمله کالا هایی است که با همکاری فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های مصرفی و اصناف منتخب در استان با تخفیف عرضه می شوند.

رافت نیا با بیان اینکه این طرح از 12 بهمن آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، اعلام کرد: رصد تخفیف های مختلف و کیفیت کالا، هم میزان تخفیف آن توسط بازرسان جهاد، صمت و اتاق اصناف رصد می شود و علاوه بر این نظارت کامل روی طرح وجود دارد و همه جزییات آن کنترل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح فجر تا فطر در زنجان اجرا می شود

طرح فجر تا فطر در زنجان اجرا می شود