مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 10:002023-02-15سياسي

روایت «امیرآبادی» از روز اول سفر رییس جمهور به چین


رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و چین که همراه هیات رییس جمهور به چین سفر کرده است، درباره روز اول این سفر به ارائه توضیحاتی پرداخت.

- رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و چین که همراه هیات رییس جمهور به چین سفر کرده است، درباره روز اول این سفر به ارائه توضیحاتی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رییسه مجلس در صفحه شخصی خود در توییتر درباره روز اول سفر به چین به همراه هیات رییس جمهور به عنوان رییس گروه دوستی پارلمانی نوشت: در روز اول ⁧سفر به چین⁩ هوای ⁧پکن⁩ سرد بود اما ⁧استقبال بی نظیر⁩ از رییس جمهور کشورمان و هیئت همراه گرمی بخش محفل دوستانه دو کشور بود.

در روز سرد پکن چینی ها ⁧سنگ تمام⁩ گذاشتن.

در روز اول ⁧سفر به چین⁩ ملاقات های مهمی بین هیئت ایرانی با میزبان داشتیم: دیدار با نخست وزیر، رییس کنگره خلق و رییس جمهور به خصوص صحبتهای بسیار مهم رییس جمهور چین در هنگام ضیافت شام که می تواند تحولات بسیار مهم در منطقه و روابط دوجانبه و ⁧رشد اقتصادی⁩ بالا برای کشورمان باشد.

نقاط مشترک زیادی برای ارتقای روابط بین ایران و چین وجود دارد به طوری که در دیدار دکتر ⁧رییسی⁩ و رییس جمهور چین حضور داشتم، رییس جمهور چین اظهار داشت: چین⁩ صرف نظر از هرگونه تحولات منطقه ای و بین المللی قاطعانه و تزلزل ناپذیر دوستی و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت «امیرآبادی» از روز اول سفر رییس جمهور به چین

روایت «امیرآبادی» از روز اول سفر رییس جمهور به چین