مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 10:002023-02-15اجتماعي

وضعیت قرمز برفی در چند شهر چهارمحال و بختیاری


استاندار چهار محال و بختیاری با اشاره به اینکه ارتفاع برف در برخی از گردنه ها به سه متر رسیده است، گفت: همه دستگاه های مسئول با همکاری شش استان معین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما,‏ حیدری در ارتباط تلفنی با بخش خبری 21 سیما با اشاره به اینکه استان چهار محال و بختیاری در دو روز اخیر با بارش شدید برف مواجه است‏، افزود: بر اساس پیش بینی هواشناسی این بارش تا پس فردا ادامه دارد.

وی ادامه داد: در 6 شهرستان ما وضعیت قرمز اعلام شده و جاده های بیش از صد روستا در شهرستان کوهرنگ، غرب شهر کرد، بن، فارسان، کیا و اردل مسدود است.

حیدری افزود: با تلاش نیرو های خدماتی آب، برق، گاز و تلفن وصل است، اما در حدود 30 روستا آب و برق به علت شدت بارندگی قطع است.

استاندار چهار محال و بختیاری با اشاره به اینکه در برخی از شهرستان ها ارتفاع برف به بیش از دو و نیم متر می رسد، گفت: در گردنه ارتفاع به سه متر هم می رسد، گردنه ها و جاده های شامنصوری، تارا و چری به خاطر سقوط بهمن مسدود هستند و در سایر جاده ها رفت و آمد به کندی انجام می شود.

آقای حیدری افزود: با تشکیل جلسه مدیریت پیشگیری از بحران و امداد رسانی، همه دستگاه ها در آماده باش هستند، با اعلام بسیج عمومی، همه دستگاه های شهرداری ها، پیمانکاران، بخش خصوصی و دولتی بسیج شدند و به دستور وزیر کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت قرمز برفی در چند شهر چهارمحال و بختیاری

وضعیت قرمز برفی در چند شهر چهارمحال و بختیاری