مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 09:452023-02-15ورزشي

چالش عجیب برای انتخابات دوچرخه سواری با حضور نمایندگان جهانی


انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری در حالی قرار است روز یکشنبه 30 بهمن برگزار شود که حضور نمایندگان فدراسیون جهانی چالش جدیدی را برای این انتخابات ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دوچرخه سواری که یکی از فدراسیون های المپیکی است بعد از اینکه انتخابات خردادماه سال 1400 به دلیل رای نماینده وزارت ورزش و جوانان ابطال گردید و از مهرماه سال گذشته همچنان با سرپرست اداره می شود.

بعد از این اتفاق اتحادیه جهانی دوچرخه سواری با ارائه ایراد و سوالاتی به اساسنامه فدراسیون و انتخابات و برگزاری این مجمع چالش های زیادی را برای این رشته بوجود آورد، طوریکه برای حل ماجرا پای رییس کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و برگزاری نشست ها و جلسات مختلفی برای رفع احتمالی تعلیق این رشته و حل مسئله انتخابات و اساسنامه به میان کشیده شد و در نهایت با تایید UCI و در نهایت ثبت نام کاندیداها قرار است این انتخابات روز یکشنبه 30 بهمن ماه با حضور 7 کاندیدا و شرکت 5 عضو در سالن فارسی آکادمی کمیته المپیک برگزار شود.

البته اعلام اسامی کاندیداها هم برای حضور در این انتخابات بی حاشیه نبود طوری که ابتدا تنها اسامی 5 نفر اعلام و نام سرپرست فدراسیون به دلیل عدم تایید مدارک مربیگری و سوابق اش در این لیست نبود اما در نهایت حضور 7 نفر نهایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش عجیب برای انتخابات دوچرخه سواری با حضور نمایندگان جهانی

چالش عجیب برای انتخابات دوچرخه سواری با حضور نمایندگان جهانی