مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 09:452023-02-15فناوري

زنجیره بومی سازی تولید تار نوری کشور تکمیل شد


رویداد «تبیین ظرفیت ها، فرصت ها و چالش های تولید تار نوری در کشور» با حضور نمایندگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت های فعال حوزه فیبر نوری در پژوهشگاه ICT برگزار شد.

- رویداد تبیین ظرفیت ها، فرصت ها و چالش های تولید تار نوری در کشور با حضور نمایندگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت های فعال حوزه فیبر نوری در پژوهشگاه ICT برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ رویداد تبیین ظرفیت ها، فرصت ها و چالش های تولید تار نوری در کشور و نمایشگاه جانبی آن، با حضور نمایندگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیران پژوهشگاه ICT و شرکت های فعال عضو اتحادیه سندیکای صنعت مخابرات ایران در محل سالن همایش پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، برگزار شد.

حمایت و پشتیبانی از بومی سازی تولید تار نوری به منظور تامین نیاز های صنعت کابل سازی کشور، کمک به توسعه بازار تار نوری با سرعت بخشیدن به طرح های توسعه شبکه مخابرات نوری کشور، حمایت و پشتیبانی از بومی سازی زنجیره تامین مواد اولیه برای تسهیل تولید تار نوری در کشور و کمک به جذب منابع مالی به منظور سرمایه گذاری در تولید بومی تار نوری و زنجیره تامین مواد اولیه از جمله اهداف برگزاری این رویداد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجیره بومی سازی تولید تار نوری کشور تکمیل شد

زنجیره بومی سازی تولید تار نوری کشور تکمیل شد