مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 09:302023-02-15ورزشي

ساعی: جلسه خوبی با دکتر سجادی داشتیم/ دغدغه تکواندو را مطرح کردیم


رییس فدراسیون تکواندو با تشریح مسائل مطرح شده در دیدارش با وزیر ورزش و جوانان گفت: نشست خوبی با آقای سجادی داشتیم و دغدغه اهالی تکواندو را به ایشان منتقل کردم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پس از آنکه هادی ساعی در یک برنامه تلویزیونی از وزیر ورزش و جوانان انتقاد کرد و خواستار دیدار با سجادی شد، عصر سه شنبه 25 بهمن ماه رییس فدراسیون تکواندو به همراه اصغر رحیمی با حضور در دفتر وزیر ورزش و جوانان با وی به طور اختصاصی دیدار و گفتگو کرد.

رییس فدراسیون تکواندو در خصوص جلسه فوق گفت: قبل از هر چیز باید از دکتر سجادی تشکر کنم که شرایط این دیدار را فراهم کرد و با حوصله مسائلی را که مطرح کردیم را شنید و برای هر کدام راهکاری ارائه داد.

در جریان این دیدار گزارشی از فعالیت های یک سال اخیر در بخش های مختلف، موفقیت تیم های ملی مردان، بانوان و پاراتکواندو را ارائه دادیم که مورد توجه دکتر سجادی قرار گرفت.

وی افزود: همچنین در خصوص تأسیس مرکز آموزش جهانی در تهران و برگزاری دوره های بین المللی آموزشی که یکی از همین دوره ها به میزبانی خانه تکواندو با حضور نزدیک به 150 مربی داخلی و خارجی در حال برگزاری است، حضور در استان ها با هدف آشنایی با مشکلات تکواندوکاران، بررسی و توسعه امکانات هیأت های استانی گزارشی ارائه داده و برخی مسائل و مشکلات را نیز مطرح کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعی: جلسه خوبی با دکتر سجادی داشتیم/ دغدغه تکواندو را مطرح کردیم

ساعی: جلسه خوبی با دکتر سجادی داشتیم/ دغدغه تکواندو را مطرح کردیم