مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 09:202023-02-15پزشكي

شیوع سالَک در منطقه کاشان،  32 درصد کاهش پیدا کرده است


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: اقدام های مناسب بهداشتی باعث شد که شیوع بیماری سالک در منطقه کاشان نسبت به سال گذشته، 32 درصد کاهش پیدا کند و تعداد مبتلایان از 507 نفر به 163 بیمار رسیده است.

- ایسنا/اصفهان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: اقدام های مناسب بهداشتی باعث شد که شیوع بیماری سالک در منطقه کاشان نسبت به سال گذشته، 32 درصد کاهش پیدا کند و تعداد مبتلایان از 507 نفر به 163 بیمار رسیده است.

مهدی دلاوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مخزن شیوع بیماری سالک در منطقه کاشان 32 کانون فعال است که 9 کانون آن مربوط به شهرستان کاشان و بقیه متعلق به بخش شمالی شهرستان آران و بیدگل است که مبارزه با ناقل و مخزن های بیماری سالک در سطح 41 هزار هکتار از مناطق آلوده انجام شد.

وی افزود: وضعیت جمع آوری پسماندهای عفونی مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان که سال های گذشته مورد اعتراض شهروندان بود، با پیگیری و تلاش کارشناسان در بخش بهداشت محیط باعث شد که امسال کاملاً به صورت بهداشتی جمع آوری شود.

دلاوری تصریح کرد: 11 هزار واحد صنفی زیر پوشش واحد بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کاشان است که سال جاری، 50 هزار و 379 مورد بازرسی از مرکزهای تهیه و توزیع مواد غذایی و مکان های عمومی انجام شد که 19 هزار و 390 اخطار برای متخلفان صادر شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع سالَک در منطقه کاشان،  32 درصد کاهش پیدا کرده است

شیوع سالَک در منطقه کاشان،  32 درصد کاهش پیدا کرده است