مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 09:152023-02-15بين الملل

بحران اقتصادی زودتر از جنگ اوکراین اروپا را از پا درمی آورد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روزنامه از علی بیگدلی استاد تاریخ و روابط بین الملل پرسید: ادامه بحران اوکراین به ضرر کیست؛ روسیه یا اروپا؟ بیگدلی در پاسخ می گوید: - روزنامه آفتاب یزد می گوید: بحران اقتصادی زودتر از بحران اوکراین، اروپا را از پا درمی آورد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روزنامه از علی بیگدلی استاد تاریخ و روابط بین الملل پرسید: ادامه بحران اوکراین به ضرر کیست؛ روسیه یا اروپا؟ بیگدلی در پاسخ می گوید: بی تردید اروپا! اینکه خیال کنند روسیه را می توان شکست داد، این که از پیروزی در جنگ با روسیه می گویند و این که کلاً این احساس در آن ها متبلور شده که پوتین از پا در می آید ناشی از یک نوع خوش خیالی ناشی از پوتین ناشناسی است وگرنه اروپایی ها همچنان دچار همان فروپاشی اقتصادی 2008 هستند و اگرچه آمریکا به اندازه ای توانست از آن بحران و در سایه دوران اوباما عبور کند، اما اتحادیه اروپا همچنان در همان بحران اقتصادی دست و پا می زند و نتوانسته از آن دوران فاصله بگیرد.

بیگدلی تأکید می کند: پیش و بیش از آن که بحران اوکراین بتواند اتحادیه اروپایی را از پا درآورد این بحران اقتصادی است که اروپایی ها را زمینگیر کرده است و اگر وضعیت به همین صورت ادامه پیدا کند بازنده اروپا است نه روسیه پوتین .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران اقتصادی زودتر از جنگ اوکراین اروپا را از پا درمی آورد

بحران اقتصادی زودتر از جنگ اوکراین اروپا را از پا درمی آورد