مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 09:152023-02-15اقتصادي

اختصاص بیش از 47 میلیارد تومان از عوارض آلایندگی به شادگان


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: بیش از 47 میلیارد تومان از عوارض آلایندگی به شهرستانها و روستاهای شهرستان شادگان اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد خانچی شامگاه سه شنبه به اختصاص بیش از 47 میلیارد تومان عوارض آلایندگی به شهرستان شادگان خبر داد و افزود: با تخصیص این اعتبار در آینده نزدیک شاهد تغییر در چهره شهرها و روستاهای این شهرستان خواهیم بود و مردم حلاوت و شیرینی خدمت رسانی را با مدیریت درست تخصیص اعتبارات خواهند چشید.

خانچی افزود: پروژه های عمرانی از محل عوارض آلایندگی مشخص شده است و شهرداری ها ملزم به انجام این پروژه ها در شهرها هستند که در شهرستان شادگان می توان به توسعه شهر هوشمند و پروژه های دفع آب های سطحی و آسفالت معابر و همچنین بهسازی روستایی و… اشاره کرد وی، مدیریت و نظارت پروژه های عمرانی در سطح شهرستان را یکی از مطالبات مدیریت استان برشمرد و افزود: پروژه های عمرانی با همگرایی دستگاه های اجرایی، نظارت دقیق و شفافیت در انجام پروژه ها می توان سرعت و کیفیت انجام آنها را بالا برد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به نزدیکی ایام نوروز و پتانسیل بالای گردشگری این شهرستان از مدیریت شهرستان خواست تمام تلاش خود را برای میزبانی با کیفیت از مهمان های نوروزی به کار گیرند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 47 میلیارد تومان از عوارض آلایندگی به شادگان

اختصاص بیش از 47 میلیارد تومان از عوارض آلایندگی به شادگان