مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 09:112023-02-15اقتصادي

4 روستای صعب العبور در «صحنه» گازدار شدند


طرح گازرسانی به 4 روستای صعب العبور بخش دینور شهرستان صحنه به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پروژه گازرسانی به چهار روستا بخش دینور شهرستان صحنه شامل روستاهای قلعه سبزی، ازناب علیاو سفلی و پیرقاسم با حضور  فرماندار این شهرستان و بخشدار دینور افتتاح شد.

این روستاها  شامل 47 خانوار هستند، که برای بهره مندی آنان از نعمت گاز طبیعی اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال هزینه شده و 8 هزار و 400 متر خطوط لوله اجرا و تعداد 35 علمک نیز نصب شده است.

  ناصر حسینی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: علی رغم اینکه این روستاها در مناطق صعب العبور قرار دارند، اما در تداوم سیاست های دولت مردمی مبنی بر توزیع عادلانه امکانات رفاهی و  رفع محرومیت، از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند و از مشقات استفاده از سوخت های فسیلی و آلودگی های ناشی از آن رهایی یافتند.

وی ادامه داد: با گازرسانی به این روستاها، تعداد روستاهای برخوردار از گاز بخش دینور به 100 مورد رسید و ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی این بخش به 99.

9 درصد افزایش یافت.

  مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه افزود: همچنین ضریب نفوذ گاز در مناطق  شهری دینور که فقط شامل میانراهان به عنوان تنها شهر این بخش است، نیز 100درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 روستای صعب العبور در «صحنه» گازدار شدند

4 روستای صعب العبور در «صحنه» گازدار شدند