مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 08:502023-02-15بين الملل

موافقت طرفین ایرانی و عراقی بر تسهیل امور زائران عتبات


اراده طرفین بر تسهیل سفر به عتبات عالیات است و عراقی ها قول همکاری در این زمینه به ما دادند و ما نیز برای سفر زائران عراقی به ایران قول مساعد دادیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجید میراحمدی شامگاه سه شنبه در آغاز به کار نشست دو روزه امنیتی مشترک بین مقامات امنیتی دو کشور ایران و عراق در مشهد اظهار کرد: اراده طرفین بر تسهیل سفر به عتبات عالیات است و عراقی ها قول همکاری در این زمینه به ما دادند و ما نیز برای سفر زائران عراقی به جمهوری اسلامی ایران قول مساعد دادیم.

معاون امنیتی وزیر کشور گفت: مسئله مهم دیگری که مورد بحث و بررسی قرار گرفت موضوع اربعین است که برای ملت و دولت هر دو کشور درارای اهمیت است.

تسهیل و راحتی زائران یکی از موضوعات این نشست است تا برخی مشکلات که در سال جاری با آن مواجه شدیم در مراسم اربعین سال آینده برطرف شود و به راهکارهایی دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه دو ملت ایران و عراق همیشه در کنار هم بوده و خواهند بود گفت: با توجه به نزدیکی ارتباط دو کشور جمهوری اسلامی ایران و عراق، دشمنان از کوچک ترین فرصت برای ضربه زدن به اتحاد دو ملت دوست و برادر استفاده می کنند.

میراحمدی در ادامه با تاکید بر اینکه بررسی موضوعاتی همچون اقامت موقت درمانی، مرزبانی، تروریسم، پلیس و دانشجویان از مهمترین موضوعات این اجلاسیه است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت طرفین ایرانی و عراقی بر تسهیل امور زائران عتبات

موافقت طرفین ایرانی و عراقی بر تسهیل امور زائران عتبات