مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 08:402023-02-15سياسي

آغاز طرح مقابله با سرقت در 7 استان


فرمانده کل انتظامی کشور از آغاز طرح برخورد با سارقان و مالخران در 7 استان هدف در کشور خبر داد و گفت: پلیس بنا بر وظیفه قانونی خود عمل کرده و شوخی و تعارف با کسی نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده نیروی انظامی کشور در مقر پلیس تهران مرحله جدید طرح مبارزه با سرقت کلید خورد به صورت هم زمان در 7 استان کشور آغاز شد.

فرمانده کل انتظامی در این مراسم  و در جمع خبرنگاران عنوان کرد: با بررسی دغدغه های مردم به این نتیجه رسیدیم که یکی از دغدغه ها در کشور سرقت و زورگویی است که مردم را به شدت آزار می دهد و لذا با هماهنگی ریاست قوه قضاییه مقرر شد این دغدغه مردم را رفع کنیم.

سردار رادان با بیان اینکه از امروز در چند استان خراسان رضوی، اصفهان،خوزستان،فارس،البرز، غرب استان تهران و تهران بزرگ طرح مقابله با سرقت و سارقین رقم می خورد خاطر نشان کرد: در این طرح شناسایی  به صورت هدفمند  بر روی مخفیگاه سارقین و مالخران است و این افراد در صورت مقاومت، مقاومت شان شکسته شود.

سردار رادان خاطرنشان کرد: با مردم عزیزمان هم پیمان می شویم که در آینده بسیار نزدیک به دغدغه شان در هر زمینه که به ناجا مرتبط باشد رسیدگی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح مقابله با سرقت در 7 استان

آغاز طرح مقابله با سرقت در 7 استان