مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 08:402023-02-15اجتماعي

شب گذشته 313ماشین شن پاش فعال بودند/ مشکلی در تردد نداریم


علیرضا جعفری مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، درباره بارش برف از شب گذشته و اقدامات شهرداری تهران در این زمینه، - مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: از شب گذشته تاکنون چندین نوبت شن و نمک پاشی با بیش از 313ماشین شن پاش در سطح شهر انجام شده است.

علیرضا جعفری مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، درباره بارش برف از شب گذشته و اقدامات شهرداری تهران در این زمینه، گفت: باتوجه به پیش بینی سازمان هواشناسی از ساعت ده و نیم شب، شب گذشته در تهران آغاز شد.

ابتدا این بارش ها به صورت برف در نوار شمالی و باران در مناطق جنوبی و از ساعت یازده شب به صورت سراسری برف کل سطح شهرتهران را فراگرفت و در مناطق شمالی شدت گرفت.

وی افزود: خوشبختانه همکاران ما در شهرداری آمادگی لازم را برای برف داشتند و به همین دلیل عملیات برف روبی، شن و نمک پاشی را به موقع انجام دادند.

از شب گذشته تاکنون چندین نوبت شن و نمک پاشی با بیش از 313ماشین شن پاش در سطح شهر انجام شده است.

جعفری با اشاره به اینکه هیچ معبری تا کنون دچار انسداد نشده است، گفت: حدود ساعت 5 و نیم صبح بارش کاهش پیدا کرد و تردد شهروندان افزایش پیدا کرد که هیچکدام از شهروندان تا کنون دچار مشکلی نشده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب گذشته 313ماشین شن پاش فعال بودند/ مشکلی در تردد نداریم

شب گذشته 313ماشین شن پاش فعال بودند/ مشکلی در تردد نداریم