مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 08:352023-02-15بين الملل

پوتین: روسیه با آرامش تحریم های بی پایان را پشت سر می گذارد


رییس جمهوری روسیه در نشستی با قضات گفت: روسیه در حال حاضر تحت فشار تحریم های بی پایان کشورهای غیردوست است، اما با این تحریم ها با خونسردی و آرامش کنار می آید.

- رییس جمهوری روسیه در نشستی با قضات گفت: روسیه در حال حاضر تحت فشار تحریم های بی پایان کشورهای غیردوست است، اما با این تحریم ها با خونسردی و آرامش کنار می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه روز سه شنبه در نشست قضات داوری، نظامی و دادگاه های صلاحیت مشترک گفت: ما تحت فشار دائمی ناشی از خارج از کشور زندگی می کنیم؛ منظور من همه این تحریم های بی پایان است.

همانطور که همه می بینیم، ما با خونسردی از تمام این تحریم ها عبور می کنیم.

رییس جمهوری روسیه افزود: پاسخ به اقدامات غیردوستانه کشورهای خارجی و تلاش آنها برای تخریب اقتصاد روسیه، تنها می تواند گسترش حوزه آزادی و حمایت از طرف مقامات مجری قانون به طور کلی و به طور خاص، سیستم قضایی باشد.

به دنبال آغاز حمله روسیه به اوکراین در 24 فوریه سال گذشته، غرب با موجی از تحریم ها کرملین و شخصیت های سرشناس روس را هدف گرفت.

هدف از این تحریم ها، تضعیف روسیه عنوان می شد، با این حال روزنامه فرانسوی لوموند سه شنبه با اشاره به وضعیت اقتصاد روسیه در 12 ماه گذشته گزارش داد: اقتصاد روسیه قوی تر از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: روسیه با آرامش تحریم های بی پایان را پشت سر می گذارد

پوتین: روسیه با آرامش تحریم های بی پایان را پشت سر می گذارد