مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 08:302023-02-15سياسي

راهبرد چندجانبه گرایی در دولت/ تعاملات تجاری افزایش یافته است


سیاست خارجی ما از حالت تک موضوعی و تک بعدی خارج و چندجانبه شده است که قطعاً این رویکرد گشایش هایی را برای کشورمان ایجاد خواهد کرد.

- رییس کمیته روابط خارجی مجلس گفت: سیاست خارجی ما از حالت تک موضوعی و تک بعدی خارج و چندجانبه شده است که قطعاً این رویکرد گشایش هایی را برای کشورمان ایجاد خواهد کرد.

عباس گلرو در گفتگو با خبرنگار مهر درباره توجه دولت به سیاست همسایگی و ارتباط با کشورهای همسو، اظهار داشت: تاکنون توسعه روابط همسایگی در دولت سیزدهم به خوبی دنبال شده است.

خوشبختانه سیاست خارجی ما از حالت تک موضوعی و تک بعدی خارج و چندجانبه شده است که قطعاً این رویکرد گشایش هایی را ایجاد خواهد کرد.

وی بیان کرد: هدف گذاری دولت سیزدهم و وزیر امور خارجه در توسعه روابط با همسایگان و کشورهای دوست تاکنون به خوبی محقق شده و جواب داده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بازگشایی سفارت امارات و کویت در ایران، تصریح کرد: سطح روابط با همسایگان و کشورهای دوست در دولت رییسی افزایش یافته است.

توسعه روابط اقتصادی با کشورهای حاشیه خلیج فارس و ایجاد گشایش در روابط بین ایران و عربستان از جمله اقدامات مهمی است که از سوی دولت پیگیری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد چندجانبه گرایی در دولت/ تعاملات تجاری افزایش یافته است

راهبرد چندجانبه گرایی در دولت/ تعاملات تجاری افزایش یافته است