مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 08:252023-02-15اقتصادي

ارزش افزوده بالای مواد معدنی مورد توجه قرار گیرد


رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان گفت: ارزش افزوده مواد معدنی در برخی موارد حتی با ارزآوری نفت برابری می کند  و این نکته بسیار حائز اهمیت است و باید به آن توجه شود.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان گفت: ارزش افزوده مواد معدنی در برخی موارد حتی با ارزآوری نفت برابری می کند  و این نکته بسیار حائز اهمیت است و باید به آن توجه شود.

امیراعلم طاهریون در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت فعالیت معادن در استان زنجان، اظهار کرد: وضعیت براساس شاخص های مدنظر خوب است.

اقتصاد معدن جزو شاخص های اصلی و کمکی برای کشور است؛ اگر با دقت به موضوع نگاه کنیم متوجه می شویم که ارزش افزوده مواد معدنی در برخی موارد حتی با ارزآوری نفت برابری می کند و این نکته بسیار حائز اهمیت است و باید به آن توجه شود.

وی تصریح کرد: 380 معدن دارای پروانه در استان فعال است و از محل پرداخت حقوق دولتی می توانند کمک حال استان باشند که در این رابطه مقرر شده است بررسی های دقیق انجام شود تا بدانیم آیا همه حق و حقوق دولت براساس برداشت، پرداخت شده است یا نه، البته تا حد زیادی این کار انجام می شود ولی قطعا حق دولت بیشتر از وصولی های ثبت شده فعلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش افزوده بالای مواد معدنی مورد توجه قرار گیرد

ارزش افزوده بالای مواد معدنی مورد توجه قرار گیرد