مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 08:212023-02-15فرهنگي

آثار کلیشه و شعاری مخاطب را جذب نمی کند/ غفلت از مستندهای رادیویی


معاون پیشین صدا با اشاره به اهمیت مستندهای رادیویی بیان کرد که مجموعه آثار کلیشه ای و شعاری دیگر نمی تواند با مخاطب ارتباط برقرار کرده و او را جذب کند.

- حمید شاه آبادی معاون سابق صداوسیما درباره جشنواره مستند رادیویی پژواک به خبرنگار مهر گفت: مستند رادیویی از گونه های موثر و از ساختارها و قالب های تاثیرگذار در تولید برنامه های رادیویی است که ارتباط نزدیک و واقعی با رویدادها و رخدادها دارد و از طرفی به دلیل بیان نرم و مناسب و اسناد درست و حقیقی می تواند خیلی خوب با مخاطب ارتباط برقرار کند.

وی معتقد است: آنچه به واسطه گوش شنیده می شود، تمرکز را بالاتر می برد و سبب ارتباط بیشتر با مخاطب برقرار می شود که برنامه های رادیویی این ویژگی را دارد.

معاون پیشین سیما با بیان اینکه این گونه جشنواره ها خوشبختانه بستری را برای رقابت سالم و صحیح فراهم می کند، افزود: جشنواره ها فرصت مغتنمی برای رقابت سالم است، انتخاب آثار برتر هم در کیفیت اثر و شناخت ظرفیت های اهالی رادیو و برنامه سازان تاثیرگذار است.

شاه آبادی با تاکید بر حساسیت کار مستندسازان گفت: مستندسازان می بایست با چالش های امروز کشور، دغدغه های امروز مخاطبان، گسست نسل ها، فشارهای روانی و اقتصادی دشمن و آنچه در عرصه تبلیغاتشان رخ می دهد، آگاه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار کلیشه و شعاری مخاطب را جذب نمی کند/ غفلت از مستندهای رادیویی

آثار کلیشه و شعاری مخاطب را جذب نمی کند/ غفلت از مستندهای رادیویی